Alexandra Sofie


Detta fotografi förstorade jag upp till 50/70 till mina föräldrar. Det är min storasyster som gick bort då hon endast var sex veckor. Eddie är faktiskt väldigt likt henne då han var nyfödd.

Att förlora sitt barn måste vara det absolut värsta man kan gå igenom. Mamma och pappa sörjer Alexandra var dag lika djupt som de gjorde för 27 år sedan. Det blir inte lättare med åren men man lär sig leva utan henne. Idag när mamma spikade upp tavlan på väggen klappade hon Alexandras hår som man kan se ligga lite på den vita filten och sorgen i hennes ögon är obeskrivbar. Jag vill ALDRIG gå igenom det, barn ska inte gå före deras föräldrar. det är för jävla orättvist.

Fina Alexandra Sofie! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

fint av dej !

2010-10-06 @ 09:12:48
Postat av: Line

Va fint Linda!

Jag kan inte tänka mig hur jobbigt det kan vara att förlora sitt barn, men jag kan ana.

Jag skulle aldrig vilja vara utan Majken.

Har funderat lite på det på senaste, tänk om Majken skulle försvinna från oss. Hur skulle jag kunna leva ett drägligt liv?

Men jag ska inte tänka så utan leva här och nu.

Och ta hand om tiden vi har nu så jag inte missar något :)



Kram till dig!

/Line

2010-10-07 @ 20:41:00
URL: http://rauknrolla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0