6 kg!

De senaste två månaderna har jag ätit som en gris. Hela tiden har jag något i munnen och inte är det nyttigheter heller. Eftersom jag inte är gravid så är det nog min sömnbrist som är orsaken. Men kropp skriker efter energi och det hitter den av socker och koffein. Lever med andra ord på choklad och kaffe.
6 kilo har bulltats på. Rumpan och låren har tagit alla de 6 kilorna och jag är inte nöjd.

Måndagar är inte min dag men Söndagar brukar jag gilla och tänka annorlunda. Så why not.
Imorgon måste jag börja ta tag i min diet så jag slipper utslagen, min viktuppgång och Eddies sömn. MÅSTE verkligen. Så här trött som jag har varit i flera veckor har jag aldrig varit i hela mitt liv. Ska jag orka plugga på kvällar måste jag få sova på nätterna.

Vi börjar dagen med en nyttig smoothie och lite övningar här på golvet. Efter lunch när Eddie ska sova tar vi en lång rask promenad. Kanske att man ska prova att springa lite!?
Så blir det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0