Vad är kärlek!?

Kärlek?
Finns det någon som kan beskriva vad det är?
En känsla? Ja det är en känsla men jag kan inte förklara den. Inte tillräkligt bra för att verkligen få ut den rätta känslan Man känner kärlek för sina barn, föräldrar, syskon, vänner, partner, husdjur. Ja listan är lång.

Kärleken till mina barn är den starkaste känslan jag någonsin haft och någonsin kommer ha med. Jag kan titta på dem länge med ett leende på läpparna och känna mig som världens rikaste och lyckligaste kvinna. Har jag bara dom i mitt liv så behöver jag inte mer.
Sen jag fick Nora har jag haft ett pirr i kroppen som jag kallar "mammapirr". I samband med pirret kommer leendet och om jag inte får pussa ungarna då så skriker jag.
Det är ren lycka, ren kärlek.

Jag vet inte hur jag ska förklara denna kärlek. Men den är magisk, varm, underbar och samtidigt läskig. Allt på en och samma gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0