Pyjamasparty!

- IDAG SKA JAG PÅ PYJAMASPARTY MAMMA!!!!!!

Ja, så vaknade jag i morse!! Nora var jätte glad och pigg på att gå till dagis idag med pyjamas och nalle för idag ska det vara myspys med pyjamas och gosedjur, sagor och gottis.
Jätte roligt att dom gör sånt till barnen. Det är verkligen något dom sätter värde på och minns sen. Nora kommer ihåg vad dom blev bjudna på sist dom hade det vilket var två år sedan då hon gick där. Chokladbollar och Åsa klädde ut sig till häxa sa hon när vi gick i morse. Vilket minne va?

Lämningen gick bra och jag fick påminna henne om pussen innan hon sprang i väg för att vinka av mig i fönstret.

Det är just lämningen jag inte gillar med dagis. Jag är rädd för att behöva se henne gråta och bara gå därifrån medan tårarna rinner längs kinderna på henne.
Jag känner mig hemsk, att jag sviker henne och överger henne. JAG VET att det inte är så men det känns så och mitt samvete är inte att leka med efter det.

Eddie och jag ser på Molly mus och myser. Han är trött och är lite röd i halsen så vi får se om det är något på gång eller om vi blir skonade från detta!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0