Presentation!

Jag heter Linda och är 26 år. Bor på Gotland i Slite med mina två underbara barn. Nora född 050907 och Eddie född 090518. Jag är som person väldigt glad och sprallig. Älskar att njuta av livets små ting hellre än de stora tingen. Tycker att det är jätte roligt att baka och laga mat. Bakar ofta med barnen och tycker det är kul att dekorera mina bakverk.

Inredning är något som står högt upp på listan. Hade jag haft råd så skulle jag kunna handla inredning för flera tusen i månaden. Men som fattig student så blir det inte många kronor över till sådant.

Jag har många planer och drömmar som jag vill ppfylla men vet inte hur. Kämpar nu med min största dröm att bli författare och pluggar varje kväll på distans för att nå drömmen. En stor risk och inte säkert att man lyckas. Men försöker jag inte så kommer jag ångra mig.

Det var väl lite om mig. Är det något ni undrar  får ni fråga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0