Planera in i minsta detalj!

Igår vaknade Nora till och svammlade om någon gubbe som stod och tittade på oss. Hon pekade mot hallen och sa att han fraågade om någon penna. Hon grät och var rädd. Började sen hosta och fick inte upp slemmet som satt i halsen. Hon fick ingen luft och området runt mun och näsa blev blekt till en början och sen blev det blått.
Jag hann tänka tusen olika saker, banka henne i ryggen, lyfta upp henne i min famn, men det kom inte upp. Jag fick panik. Tillslut kom slemmet upp och jag började gråta. Svetten rann på henne och tårarna med.

Man hinner tänka så otroligt mycket. Jag tog mobilen i handen precis innan hon fick upp slemmet och skulle ringa efter ambulans. Efter jag ringt dom skulle jag ha ringt upp Sandra för att ta Eddie och ringa efter mina föräldrar. Jag planerade allt in i minsta detalj vad jag skulle göra.

Gud va rädd jag blev och grät länge efter. Hjärtat slog så hårt under hennes lilla tunna bröst och hon skakade i min famn efteråt. Min lilla lilla lilla tös.


Kommentarer
Postat av: becky

Huh vad hemskt linda! Blir helt tårögd när jag läser det här. Stackars lilla tjej som mår så dåligt. Barn ska inte behöva genomlida sånt :(Håller alla tummar och önskar tusen ggr att hon blir bra snart.

2010-11-20 @ 12:49:38
URL: http://becky84.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0