Nya rutiner!

Eddie har sovit rätt okej i natt. Förutom då att han har velat sova på mig, i min famn hela natten. Varje gång jag lagt ner honom så har han skrikit och klättrat upp på mig igen. tillslut gav jag upp och han fick helt enkelt ligga mage mot mage med mig.

Har läst lite om barn och deras sömn på nätet. Sedan vi tog bort bröstet så har vi egentligen inga kvällsrutiner för min lille pojk. Han har fått sova när han somnat liksom.
Så i kväll börjar vi med nya rutiner. Under dagen får jag komma på hur det ska se ut.

Någon som vill dela med sig av sina rutiner? Hur gör ni för att få barnen att varva ner och sova lugnt!?


Kommentarer
Postat av: Jana

Vi brukar göra såhär, mat vid 16.30, lek, eventuellt bada, byta blöja och byta till pyjamas, stillsam lek - kolla bok eller börja plocka undan leksakerna tillsammans, välling ca 18.30 eller 19.00. Sen borsta tänderna och bums i säng.

2010-11-07 @ 11:26:58
Postat av: Johanna

hög hårdrocksmusik spelas för tuva efter att hon fått på sin pyjamas. musik har alltid funkat för henne :).

2010-11-07 @ 19:02:28
URL: http://johannaaurora.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0