Mötte en kvinna på Konsum idag!

Idag när jag stod bland bakgrejerna på Konsum och letade efter kristyr till pepparkakorna så kom det fram en kvinna till mig. Hon berättade att hon läste min blogg och att hon tyckte den var fin.
-kvinnan känner jag ju till sedan innan men vill inte skriva ut namnet. Men det gjorde min dag ska jag säga!

Jag delar med mig av mitt liv och min vardag till alla som vill och är intresserade av att läsa. Jag skriver om mina tankar, funderingar och känslor. Jag vet var gränser går till för privat men jag öppnar ändå upp mig och visar mitt inre på ett känsligt blödigt plan

Att man då får en fin kommentar om bloggen in real life gör att man blir sporrad att fortsätta leverera.
Så jag tackar dig L, för dina fina ord och att du sa det till mig direkt!! Underbart gjort!

Bara en stund innan konsum mötet var vi på Gahms där ännu en till kom fram och berättade att hon läser min blogg! En kvinna som jag känt sedan jag var liten då min kusin var dödskär i hennes son och min granne var bästis med hennes andre son. Även det värmde och fick mina läppar att le!!


Kommentarer
Postat av: Annelie S

Tycker att det är tråkigt att en underbar tjej som du ska tvivla på sig själv så mycket som du faktiskt gör. En tjej som du ska stå med huvudet högt och stoltsera med den personlighet du har.



Det härliga med dig Linda är att du alltid är så skinande glad och trevlig mot alla du möter.

Det har du alltid varit. Du har alltid varit en glad sprallig tjej med stor intelligent i mina ögon.



Att se dig med dina barn gör en varm i hjärtat. Att lyssna på hur du svarar på Noras 100 frågor i affären gör en glad. Varje fråga hon ställer får ett klokt svar och inte bara ett "ja" eller "nej".



Tror många skulle vara glada om dom hade din energi, ditt tålamod och din personlighet. Trevliga människor växer inte på träd. Jag är glad att såna som du ännu finns!

2010-11-10 @ 21:41:42
Postat av: Emma

Håller helt med föregående talare :)

Kunde inte sagt det bättre själv.

Ett av mina starkaste minnen av dig var en gång när min familj och jag var ute och gick med våra små hundar för många år sedan och för en gångsskull så gick vi hela familjen av nån anledning, du cyklade förbi oss då och sa "Hej familjen!!" med ett stort leende, det minnet värmer fortfarande för jag tyckte det var både fint och roligt på det settet du sa det :)



Det är tyvär få som är just som du är, ni borde vara fler :)



Kramar

2010-11-10 @ 23:13:40
Postat av: linda

Ja, Emma! Det är de små orden och små detaljerna man minns!! Kul att du kommer i håg en sådan "liten" sak. Ett leende och några ord brukar hjälpa många att klara av dagen lite lättare!!



Kram!

2010-11-11 @ 08:01:26
Postat av: Annelie

Det får mig att ge mig tillkänna också:) Satt och googlade på Slite häromdan, eftersom jag är nyinflyttad. Snubblade då in på din blogg och nu vill jag också berömma!:) den är jättefin! Och jag gillar dina foton...kämpar själv med att lära mig min kamera. Det känns iaf som att jag blir en återkommande läsare...tack för att du delar med dig och ha en bra dag!

2010-11-11 @ 12:16:43
Postat av: linda

Kul att nyinflyttade slitebor hittar hit med!



Kul att du gillar mina foton och att du själv är intresserad! Vad har du för kamera?



Jag har väl inte heller lärt mig min ännu. Hinner inte riktigt sätta mig ner och leka heller!

2010-11-11 @ 13:22:16
Postat av: Annelie

Skoj att du tycker det:) Jag har en Canon eos450d och använder mest ett 50/1,8 till den... Hade velat gå en fotokurs men har inte hittat någon på Gotland. Vad fotar du själv med??

2010-11-11 @ 16:27:10
URL: http://enannandelavgotland.blogg.se/
Postat av: SYSTER

De e min syster det!

2010-11-11 @ 18:30:11
URL: http://mammatillmolle.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0