Mina pattar!

Dom ser hemska ut. Innan jag ammade så var dem små. Jag aldrig haft tillräkligt stora för att en BH skulle kunna sitta bra. Under amingen var dom inte heller stora men väldigt fina.
Nu, efter 17 månaders amning så ser det ut som två små tepåsar som hänger där på min kropp. Det ser hemskt ut och jag kommer inte kunna ha någon bikini i år. Ingen bh passar, inte ens Akupa.

Jag mår skit över detta eftersom jag tycker att bröst är väldigt vacker.
Bröstförstoring!? Ja den frågan snurrar i huvudet just nu. Men det kostar runt 50 000 och dem pengarna har jag inte. Inte på långa vägar.

Kommer inte vilja visa mig på stranden i sommar. Spyr över dem!

Kommentarer
Postat av: Anonym

För mig har brösten,kroppen inte någon större betydelse.Det är personens inre,goda hjärta som utstrålar skönhet!!

Du duger,är värdefull som du är!!!!

2010-11-25 @ 20:28:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0