Mina föräldrar!

Mamma och pappa har ALLTID funnits för mig i alla lägen. Något jag tog för givet som liten och trodde att alla föräldrar ställer upp så på sina barn. Men ju äldre jag blev desstu starkare kände jag att mina föräldrar är unika.

Min personlighet och styrka är baserad på den kärlek dom visar mig. Jag kan vara nerstämd och känna mig som världens minst värda kvinna. Men dom är alltid där och ser till att jag hamnar på mina fötter igen med näsan högt i vädret. Dom har lärt mig att vara stolt för den jag är och det jag lyckats med. Även det jag inte lyckats med.

Jag har fått alla mina föräldrars bra sidor!!

Min livliga fantasi och mitt kraftiga barnasinne har jag från min mor.
Min kämparglöd har jag från min far.

Mitt starka tålamod har jag ingen aning om vem jag fått det ifrån, inte heller min lugna personlighet som sällan stressar.

Det finns så mycket jag kan skriva om mina föräldrar men jag vet inte var jag ska börja.

Det som kommer upp först i mitt huvud är att jag är så jävla tacksom för den underbara barndom ni gav mig och min syster. Det finns inget, absolut inget jag skulle vilja ändra på.

Och kärleken som finns mellan dom är unik, jag har aldrig sett någon vara nykära så länge som dem.
Två helt underbara förebilder!

Älskar er mamma och pappa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0