Min stora familj



Här hemma ser det ofta ut så här på golvet. Att bo över min syster och hennes familj är väldigt mysigt.
Jag och min syster har alltid haft en nära kontakt och stöttat varandra i alla lägen.
Min syster har till och med dragit av löshår och tappat sina lösnaglar i en annans hårbotten för min skull!! Haha!!

Nej men vi äter ofta tillsammans, går och handlar tillsammans, barnen leker tillsammans och är allihopa som syskon. Så länge vi bor här kommer vi aldrig känna oss ensamma. Här har vi en stor familj att dela vardagen med. Helt underbart.

Att få chansen att träffa min systerson varje dag och följa hans framsteg och utveckling är det inte alla som får. 
Jag älskar min lille Målle lika mycket som jag älskar mina egna barn. 
Får jag inte träffa honom på en hel dag så längtar jag ihjäl med. ( men tror inte att det någonsin gått en hel dag utan att jag fått pussa honom)

Min stora familj!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0