Måste förklara mitt sista inlägg!

Detta ar absolut inte riktat till någon i min närhet. Inte heller till någon specifik person utan i största allmänhet.
I skolan lär vi oss nu att skriva artiklar och krönikor. Det ämnet min grupp har fått handlar då om internet och ungdomar. Hur internet påverkar språk, handlingar och kroppsuppfattningar.

Detta ska jag skria om, Mobbing på nätet och läser just nu en massa saker som handlar om detta. Det är fan hemskt hur femtio åriga kärringar kan sitta framför datorn allra helst hoppa på och trycka ner tonåriga mammor. Var är våran värld påväg?

Så jag ber om ursäkt om detta togs fel av er alla. Inte menat till någon specifik som sagt!

Kommentarer
Postat av: elin

hejsan.

nej jag använder photoshop, har precis lärt mig fixa det själv.

Är rätt bökigt till en början men får man fixa och trixa lite så går det rätt lätt sen.

Det viktigaste är att du vet vilken storlek den ska vara, sen e det bara testa sig fram.

Nej jag hade tur som hittade en gammal bild på mig som bakrunden blev svart på när jag mörkade ner den.

Sök på youtube på typ "hur man gör en header" där finns massa filmer där man får se steg för steg hur man gör.

tack för att du gillade den förresten:)

2010-11-03 @ 18:03:59
URL: http://thestyleismine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0