Linda är på G!

Nu äntligen har jag så mycket energi över så det räcker till lite motion och träning. Känns underbart att få känna sig någorlunda pigg ibland. Så idag har jag gått en lång rask promenad på 1 timme och 10 minuter. Eddie sov då i vagnen och vi gick till dagis för att hämta två glada tjejer.

Hemma bakade vi pepparkakor och åt fruktsallad. Annars såg jag inte röken av tjejerna som stängde in sig på Noras rum.

Två pass med ZUMBA 20 miutes express har jag hunnit med i dag.
Imorgon ska jag köra en timme med ZUMBA sculp and tone.

Martina kommer och leker imorgon med!!! Klappa magen och lära bebis i magen säga Tant Linda ska jag göra hela dagen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0