Kvällsmacka på restaurang!

Ikväll åt vi kvällsmacka, yoghurt och oboy i våran alldeles egna restaurang vi har här i köket.
Barnen åt som vanligt ur sina egna frukostserviser. Dom älskar att äta ur dem eftersom allt matschar och att dom har sina speciella motiv. Roligare att äta då.

Kvällen har annars ägnats åt pyssel och mys! Nora är mycket piggare nu och orkat hålla igång och retat gallfeber på lillebror som har haft många utbrott på sin syster i kväll. Samtidigt som han är arg så märks det att han tycker det är kul för när hon slutar försöker han starta det igen. Busungar!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Alltså, du borde bli förskollärare. Vi behöver kloka människor som du i mitt yrke! Jag brukar tänka på dig när jag leker med barnen på dagarna. I torsdags lekte vi tjuv och polis. Barnen skrattade så härligt att de inte kunde gå tillslut åt min sorliga tjuv-prestation. Du kan väl komma ut & vicka som lektant sen när Eddie börjat fsk? Jag kan snacka med chefen.. Haha.. =)

2010-11-20 @ 23:16:27
Postat av: Linda

Ja det vore väldigt roligt att jobba som förskolelärare! Det är nog ett jobb som skulle passa mig!

2010-11-20 @ 23:23:47
URL: http://royaltylove.blogg.se/
Postat av: Jessica

Dom är så söta! :D

2010-11-21 @ 13:14:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0