Julpynt och dagis!

Imorse lämnade vi Nora på dagis. Hon ville inte alls dit och sa att hon ville sluta på dagis för nu har hon allt fått nya vänner. Redan i gårkväll började hon klaga på halsont men jag stod på mig och vi kom i väg till dagis i alla fall. Hon ville att jag skulle stanna ett tag innan jag lämnade henne.

- Två minuter bara då. sa jag

Men efter tio meter sa hon hejdå och sprang in och lekte med Lova.

Vi har sen varit nere på stranden och i lekparken jag och Eddie med Sandra och Målle.
En snabb sväng till Gahms och köpte upp mig på en massa julpynt.

Snart hämtar vi min fina dotter och ska ut och plocka kottar. Köpte guldspray idag som vi ska spraya kottarna med. Baka pepparkakor står också på schemat om vi hinner med det.

Idag är jag så otroligt glad! Sprallig och pigg trots ännu en jobbig natt med en liten igel till son.

Tjing!!



En liten Eddie som lärt sig sitta!!! Naaaaw vad jag saknar bebistiden ibland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0