Jul jul strålande jul!

Jag längtar till vi kan börja förbereda inför julen här hemma. Denna månad ska jag ta den stora julstädningen och fylla hela december med en massa bak och pyssel, pyntning och julmusik.
Vi ska baka massa gott i år. Köpte två tidningar igår med inspiration, pyssel och bak inför julen. Ena tidningen var fyllt med tips från Leila. Älskar hennes kokböcker och hennes inredningsstil som vi nu kommer få se mer och mer av. Tycker om hennes personlighet i TVrutan med.

Hon gav mig en massa tips och i år vill jag ha ett annat utseende på vår gran. Annars brukar den vara full av färger men i år skulle jag bara vilja ha i vitt och guld. Dyrt att köpa nytt bara men vi får se hur plånboken ser ut i slutet av månaden!

Nu ska jag bläddra i tidningarna och se vad jag hittar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0