Jättesjuka Nora!

Nu när jag packade in alla julsaker i garderoben igen så hörde jag hur Nora började andas konstigt. Frågade hur hon mådde. Hon klaga på svårt att andas och att hjärtat slår hårt.
Det rinner tårar från ögonen. Hon är röd och svullen runt ögonen och munnen och kinderna är rödmosiga och svullna.

Detta får mig att tänka på när vi åkte in med ambulansen i full fart då hon var 6 månader och hade RS virus.
Jag trodde jag skulle förlora henne påväg in. Hon bara hängde med kroppen och gick inte att väcka. Hon var vinröd i ansiktet och hade svårt att andas.
Jag var så rädd att jag skulle mista henne.

När jag nu ser henne må så dåligt så drar det upp gamla känslor och jag blir orolig och rädd.

Tycker inte om att se henne så här. Det var VÄLDIGT länge sedan hon var så här dålig. Vad är det för skit barnen åker på nu! Alla ligger eller har legat sjuka nu de sista veckorna!


Kommentarer
Postat av: Emma

Hu vad hämskt :(

Förstår att det är hjärtskärande att se sin dotter så och minnas det hemska.



Hoppas ni slipper åka in nu och att hon blir frisk snart.



Kram

2010-11-19 @ 19:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0