Helt jävla desperat!

Klockan halv tolv vaknade Eddie och vägrade somna om igen. Jag vaggade, kliade, sjöng, dansade, ignorerade hans skrik i över en timme men han somnade inte om. Klockan halv fem somnade han av ren utmattning, likaså jag. Klockan sex slog Nora upp sina vackra blå ögon och dagen började efter bara 1,5 timmes sömn på hela natten. eller inte ens det för under den lilla stunden vaknade Eddie 5 JÄVLA gånger.

Jag slutade amma BARA för att få SOVA. Det funkade i tre nätter sen var vi tillbaka på samma ruta igen. Spelar ingen roll om han ligger i sin säng eller min. Han vaknar ändå 100 gånger per natt.

Inatt/morse åt han faktiskt 100 ml välling och somnade då efter det. Hoppas han kan börja äta välling varje morgon och kväll nu.

Jag har levt på minimum sömn nu i ett och ett halvt år och att leva med sömnbrist är varken lätt eller nyttigt. Rättare sagt farligt. Jag bara måste få sova snart men hur fan ska jag göra för att Eddie ska sova.

Ge mig alla tips ni har SNÄLLA! Nu är jag desperat och testar ALLT bara jag får sova.


Kommentarer
Postat av: Lina

jag vet inte alls hur du ska göra men prata med Anki se om du kan få tips där

2010-11-05 @ 08:59:05
URL: http://www.familjenbrostrom.bloggplatsen.se
Postat av: Stina

Ja, prata med Anki INNAN det gått för lång.../från en som vet.

2010-11-05 @ 12:49:46
Postat av: Anonym

Och försök hitta någon som kan avlasta några nätter då och då.

2010-11-05 @ 18:43:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0