Gravid!!

De sista veckorna har klockan tickat i mitt huvud. Jag vill ha en bebis till, helst NU.
Jag vill vara gravid, känna sparkar, kolla bebissaker, fixa sängplatsen och vänta in förlossningen med stor nyfikenhet på vem som ligger där inne.

Det är sådan stark känsla att jag blir arg och frustrerad att jag inte har en karl. Jag vill ge mig ut och träffa någon nu! NU NU NU!

MEn att gå ut är inte min grej längre. En privatfest med ett glas vin är helt okej men inte krogen.
Jag kan inte träffa någon i plugget eller på jobbet eftersom jag pluggar ensam på kvällstid framför min dator.
Känner ingen som har bra singelkompisar heller.

Det är svårt att ge sig ut och träffa någon när man är ensamstående. Men jag vill ha allt det där nu.
Jag vill gifta mig, köpa hus, skaffa fler barn, vara kär. Jag vill ha allt det nu.
Nu är jag redo och har hittat tillbaka till mig själv så pass mycket att jag kan släppa in en man i mitt liv utan att vara rädd att bli lämnad igen. Dagen är inne och nu väntar jag på min prins!


Kommentarer
Postat av: malin

Ja visst är det mysigt att vara gravid, att få hålla sitt nyfödda barn i famnen för första gången,

Men det är ju mycket utöver det, de där mysiga.

Och sen att man ska ha en man till det också,

sj är jag nöjd, som jag iaf känner idag, jag har 2 egna barn, och Johans barn, som jag älskar! vi tar det lugnt med allt, och det känns väldigt väldigt bra, Nu är det bara vi! och alla barnen dock emellanåt, vi trivs båda med det.

det jag menar med detta e att om du hittar någon e det dumt att ha bråttom bara för att man vill ha fler barn, dom finaste förhållandena blir som bäst närman tar allt i luugn takt!

2010-11-13 @ 15:10:09
URL: http://malinhejdenberg.bloggplatsen.se
Postat av: sophie

sjukt fina bilder :) Du är ju duktig på att ta kort ju :) Kram Fia

2010-11-14 @ 21:54:02
URL: http://sveneriksdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0