Glögg, pepparkakor och melodifestival!

Martina kom vid två. Vi drack saftglögg och åt pepparkakor. Hade sång tävlingar och skrattade åt en väldigt sur och bestämd ung sängare vid namn Eddie. Micken var hans!!

Jag planerar en stor fotodag med henne, Jocke och magen. Massa ideer som snurrar i huvudet. Ska bara få Jocke att vara med först!

Jag längtar till den lille kommer. En "pojk"mage så jag chansar på en pojke! Tant vill att du kommer nu men lille bebis! NU!! Men får hålla mig i några veckor till. Runt nyår kommer han/hon!


Kommentarer
Postat av: Tant

Tack för en skitaa-rolig dag hos er! Alltid lika kul och kärleksfullt att besöka din underbara familj! Hälsa Nanny-Nora och Uncle-Eddie!

2010-11-17 @ 20:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0