Fröken är ingen häxa!

Nora hittade en kapsyl på vägen hem från dagis. Hon brukar inte få plocka upp skräp så där för man vet ju aldrig vem som har haft det och vad det har varit med om.

- Mamma, jag tar med den hem och tvättar den innan jag leker med den. Kanske någon som jag inte känner som har haft den i munnen. Någon turist eller så.

Det är ju sant!

Sen satt hon och pratade om sin fröken Kajsa som hon verkligen gillar.
!
- Min fröken är gammal. Inte i huden men hon har jobbat på dagis länge. Då är man gammal. Men hon har fin hud, inge skrynklig alls. För hon är ingen häxa.

Haha, ska jag berätta för Kajsa på Onsdag!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Ja, det är kul när det kommer nya medlemmar till familjen. Vad söta dina barn är, hur gamla?

2010-11-01 @ 19:58:16
URL: http://becksan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0