Fredag idag!

Idag har jag sminkat både Sandra och Johanna. Testade lite hur deras make up ska se ut i morgon då vi ska på PARTY! Det ska bli jätta skoj att komma ut även om jag just nu känner att jag inte kommer orka. Är så förbannt trött. Testat kläder men inget sitter bra. Ser bara äcklig, ful och fet ut i allt jag tar på mig.

Det blir fullt upp imorgon. förmiddagen ska vi alla upp till Alexandra på kyrkogården. Barnen har fått köpa varsitt fint ljus som dom ska få sätta dit i morgon. Efteråt blir det en sväng hem för att duscha, äta och få Eddie att sova.
Klockan tre blir det kyrkogården igen då vi ska tillsammans med präst och familj välsigna Leifs viloplats.
Blir självklart en sväng till Luddes plats med och minnas några fina stunder.

Hem igen, och sminka Johanna och Sandra. Fixa sig själv och dottern sen bär det av på PARTY klockan sex.
My lucky night!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0