Förbannade j-vla!

Nu är Eddie jääte sjuk med hög feber och en hemsk hosta. Han är inne på tredje dagen nu. Nora är inne på sin sjunde dag. Hon är mycket piggare än i helgen men ännu inte tilläkligt frisk för att vara vanliga Nora ( även om temperamentet är tillbaka idag )

Jag har kollat alla kulor och saker till granen. Har köpt en massa nytt till hemmet i år. Bla guld och vita kulor. Nu behöver jag nya slingor till den i vitt. Har bara färgade slingor sedan innan eftersom vi förra året hade Disney tema.

Jag längtar som attan till Söndag. Målle har sitt första kalas då och så har vi första advent. Får se om jag hinner städa något i dag eller om Eddie klängapa kommer kräva all min uppmärksamhet i dag med!


Kommentarer
Postat av: jennie

en fråga.. sätter du upp din gran på söndag?

2010-11-23 @ 12:31:02
Postat av: älinda

Nej granen kommer inte upp på Söndag även om jg är väldgt sugen!

2010-11-23 @ 16:41:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0