En man tack!

Jag saknar att amma. Väldigt mycket. Ibland har jag lust att ge Eddie bröstet igen. Saknar den där mysiga stunden då han kröp upp i min famn och snuttade. Våra ögon möttes och han tittade djupt in i mina under minuter efter minut. Ibland lekte hans knubbiga hand med sin knubbiga fot. Ibland lekte han med min näsa. Det var ett tecken på att han gosade.

Saknar bebis tiden. Vill ha en bebis till. Vill vara gravid igen.
Men först måste jag skaffa mig en man, vilket är VÄLDIGT svårt då man är ensamstående på heltid och inte alls tycker att det är kul att gå ut. Att plugga på distans ger ju inte heller någon större chans till att möta någon.
Jag har helt enkelt för fullt upp med allt annat så det hinns inte med.

Men sak samma. Leva ensammen i all evighet kommer jag ju inte göra men saknaden efter att ha någon här hos mig börjar göra sig påmind. Den som har en man på lager kan gärna hojta till.

En man med mycket barnasinne, vara ordentlig, trogen, snäll, rolig, underbar och att ha lite känsla för det konstnärliga kanske!??

Mmmm, känner ni någon sådan så vet ni var jag finns!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hmm tyvärr är inte mitt barnasinne riktigt som ditt eget med all lek ;)

konst är inte mitt starka ämne men de andra stämmer ganska bra faktiskt. kanske lite slarvig med städeriet om ja tänker efter :P

2010-11-07 @ 23:35:34
Postat av: Ingela

Ibland kan motsatser trivas tillsammans! De inkräktar inte på den andres revir! Blir mindre konkurrens, för man är bra på olika saker!

Så leta inte efter den perfekte, för han finns inte! Tillåt dig att bli kär, du får misslyckas, du hittar inte rätt med en gång alltid, men missa inga chanser heller! För just han kanske är den rätte, men det verkade inte så i första mötet!

2010-11-08 @ 10:11:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0