Black and White!



Nora har en hemsk hosta, Eddie är snorig och båda är trötta. Så idag har vi bara tagit det lugnt efter dagis med spel, puzzel och bakning.
Jag rensade ur Noras rum i dag då hon var på dagis. TRE STORA FULLA säckar med leksaker har jag tagit bort och en halv säck som jag har kastat. Nu får alla saker plats i allafall även om jag skulle vilja ta bort lite mer, men hon leker med det som är kvar så det får vänta.

Imorgon kväll ska jag på pilates pass. Ska bli jätte roligt måste jag säga! Någon som vill följa med!?

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej Linda! Jag heter Malin och är gravid i vecka 28. Jag bor på södra gotland. Jag hittade hit för några månader sedan då jag sökte efter ensamstående småbarnsföräldrar som bloggar. Ett plus är ju att du är gotlänning. Sen dess har jag varit fast och måste bara säga att du är en underbar karraktär som verkar ha talang för det mesta.



Finns det något du inte kan?

Det jag har sett hittills är att du fotar, tecknar, skriver, bakar, ja och så underbar med barnen.



Jag lämnar min emailadress här så kanske du kan höra av dig och kanske vill ta en fika någon gång??

2010-11-03 @ 20:02:43
URL: http://malinochmagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0