BACK AT HOME!

Kom hem från det stora partyt för en timme sedan. Jag hade jätte kul men var så himla himla trött. Ögonen var rödsprängda och tunga, mitt löshår gled ur håret och kliade. Men jag var glad ändå.
Maten var god och moster hade bakat sina goda tårtor som jag smaskade i mig.

Klockan elva räckte bra för min del. En vacker dag kommer Eddie sova bättre så då kan jag kanske klara en timme längre om åldern godkänner det!

Det hade gott jätte bra hemma med barnen. Eddie hade vaknat när jag kom hem och var lite ledsen, Nora tyckte att jag varit borta ALLDELES för länge. Jag hade ju lovat att det bara skulle vara en liten stund!
Men dom har nog haft jätte kul. Nora slocknade direkt när hon lade huvudet  på kudden.

Nu ska jag med sova! Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0