Allergi!

Jag har varit LITE allergisk mot katter i hela mitt liv men jag klarade av att leva med Andreas katt så jag trodde att detsamma gällde lille Pelle men det gick inte. Har haft svårt att andas och Eddie har stora eksam över hela ryggen som kom efter det att katten flyttade in.

Så han har flyttat nr till min syster. Nora springer häremellan hur hon vill och leker med honom. Han stor trivs där nere med!

Nu förtiden får jag utslag av allt!! I morse tog jag endast en kaffe till frukost och utslaggen blossade upp. Men jag misstänker att jag får utslagen av att bre barnens macka. Närkontakt med den maten jag inte tål helt enkelt.
Men kan det ha gått så långt?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0