Rubrik







Idag har jag haft en dålig dag. Svårt att andas, ont i huvudet, kryper i kroppen och jag har varit på dåligt humör. Gick bort till Emma och Helene för att komma på andra tankar. Där hade Emma plockat ihop en massa kläder som hon inte längre vill ha. Jätte fina och jag är super glad att det slipper eka i min byrålåda nuj när jag ropar efter en strumpa eller två.

När vi kom hem igen så åkte mamma hem till syster och vi fick ENSAMTID. Precis vad jag behövde (inget illa menat mamma). Vi busade, skrattade, skrek och hade så kul på det sättet som vi alltid hade då vi hade eget. Saknar det.

Imorgon får vi det slutgiltiga svaret om huset och jag hoppas av hela mitt hjärta att det blir ett JA!




Kommentarer
Postat av: Jag

Ja hoppas de löser sig för dig, visst de är inget fel att bo hemma men som du sj skrev skönt med ensamtid med barna

2010-05-31 @ 20:15:56
Postat av: Emma

Håller ännu tummarna så hårt jag kan att du ska få det :)



Kram

2010-05-31 @ 23:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0