Underbar dag med syster och barn!

I morse gick jag syster och barnen ner till församlingshemmet för att sjunga med de andra barnen. Blev bara en liten stund där för att vi sen skulle vidare på utflykt. Vi satte oss på stranden och mumsade kakor och frukt. Plockade fickor fulla med sten och plockade en hink full med snäckor längs strandkanten och passade även på att gunga lite. Vidare till Gahms där vi mötte upp Johanna som stoltserade med en underbart fin mage. Det sägs att det blir en pojke men jag tror ändå på en tjej.

Vi gick hem och satte oss på altanen, drack kaffe och lekte i sandlådan.

Förutom blöjbyten och matlagning så har vi varit ute hela dagen fram till halv sju. Här på gården har jag kunnat gå i bara linne och känner att jag nog allt har fått lite färg i ansiktet.

En DÅLIG nyhet fick jag idag med men den berättar jag om sedan!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0