Stationsgatan here we come!

Jag gillar inte trapphus och jag gillar inter Gotlandshem men är jätte glad för att vi har fått lägenhet. En trea på först plan med inflyttning första Juli. Lägenheten är helt förstörd tydligen så den ska renoveras innan jag flyttar in och förhoppningsvis får vi vara med och bestämma tapeter. Och ni som känner mig vet att jag kommer välja vitt vitt vitt.

Jag har pendlat fram och tillbaka i tankar om jag vill in till Visby eller om jag vill stanna i Slite. Det är så svårt att veta vad jag ska prioritera. Men just nu blir det Slite och den dagen då min man kommer in i mitt liv så får vi se hur det landar då.

Men jag är happy för att jag och barnen har ett boende nu!! Väldigt glad.


Kommentarer
Postat av: Emma

Skönt att det är första plan när du har barnvagn och så, kul att du äntligen fått en ny lägenhet.

Ni får det säkert bra där så länge tills nått bättre dyker upp men nu kan ni ju få vara bara ni igen, du och barnen.



Kram

2010-05-06 @ 20:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0