Mojje i mina drömmar.

Mojje dyker ofta upp i mina drömmar om nättern (eller ofta och ofta, hänt 4-5 ggr) han finns där antingen i bakgrunden eller som en hemlig flirt. Vad betyder detta!?

Kanske min drömkille? Så jag vill att min man ska vara? Mycket barnasinne och full-i-fan-humör.
För helt ärligt så är det nästan mitt prio ett. Min blivande man ska älska att leka och busa med mig och barnen. Han ska kunna se till barnens behov och acceptera att barnen ALLTID kommer att gå först och ta störst tid, plats och ork. Dem är det vackraste och underbaraste jag har och jag skulle aldrig sätta undan dom för att göra plats åt en man som kräver det.

Men varför Mojje ibland dyker upp i mina drömmar är ett mysterium som antagligen aldrig kommer lösas!

"Var ligger landet där man böjer bananerna!?"


Kommentarer
Postat av: L

Äsch otrogna karlar är inget man ska ha!

2010-05-08 @ 09:11:30
Postat av: Pauline

Du är inte ensam om att drömma om Mojje, det händer att jag också gör det.. Men jag drömmer nog inte om honom för att de är min drömkille, för honom har jag redan. =) Men han skulle gärna få komma hem till oss och sjunga lite! :)

2010-05-08 @ 09:47:50
URL: http://familjenlind.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0