Lekrum...

Jag har tänkt göra ett roligt lekrum till barnen när vi får eget igen.
Tänkte göra en kökshörna där jag  ska sätta upp två köksskåp i barnenshöjd, på med en fin bänkskiva och måla på ett spishäll. Om det går så vill jag skära hål i skivan för att sätta dit vattenkran och slask. Upp med en tapet över/bakom så det ser ut som kakel, sen en hylla över med köksredskap. Någon sart förvaring så man kan hänga upp vispar och annat vill jag med ha.''

Stora planer och det kommer kräva litee pengar och jobb en resultatet kommer bli jätte bra och kul för mig och  barnen. Jag tycker det är kul att leka restaurang eller tebjudnning så det kommer tillbringas mycket tid där.

Kommentarer
Postat av: Emma

Det låter ju mysigt, det skulle de säkert uppskatta, så blir de ju mer verklighetstroget om man gör så som du hade tänkt istället för att köpa ett färdigt leksakskök, de är ju inget fel på dem heller, men iaf.



Hoppas du får ett boende snart och lite pengar över så du kan verkställa din plan :)



Kram

2010-05-13 @ 13:12:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0