Jag blir kvar!

Var meningen att jag skulle byta plattform för min blogg men jag fattade ingenting av det nya så jag blir kvar här där jag vet hur man gör!

Igår var detloppis och Nora sålde för 700 kr! Väldigt mycket gick åt och vi tog bara någon tia för sakerna.
Det var kallt och blåste en hel del så Nora åkte hem till morfar efter ett tag och Eddie sov i vagnen en bra stund.

Efter loppisen så gick jag och barnen ner till slite för att köpa glass och lördagsgodis. Hade ingen ork alls i kroppen så de fyra km kändes som 4 mil men vi kom hem!

Idag har vi ätit gott och fikat på balkongen i det fina vädret. Lova och Lea har varit här och busat medan vi vuxna hällde i oss kaffe!

Nu, efter dusch och bad så sover Eddie, Nora ritar och jag ska kolla bloggar.

Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0