Inte omöjligt.

Vi visste varken namn eller nummer till dem som äger eller tar hand  om huset som står tomt så medan jag satt hemma med en sjuk son, åkte pappa bort till huset för att knacka på hos grannen (han som tar hand om huset).
Ägarna stod utanför och hade kommit till ön i natt. Dom har huset som semesterboende men sa att det inte var omöjligt att dom kunde hyra ut.

Pappa lämnade namn ch nummer så får vi se om dom ringer. änker inte hoppas  på för mycket eftersom jag blir så besviken om det blir ett nej där med. Fast jag har redan börjat planera gården!

Nej ska fortsätta se på nicke nyfiken. Alla kanaler är borta ju! Kul kväll!

Kommentarer
Postat av: Erica

Hoppas ni får hyra det!

Vad är det för hus som ni kanske skall hyra?

Vi håller tummarna för er här hemma!

2010-05-13 @ 20:50:50
Postat av: linda

ett hus på mörtvärtsvägen som ligger bredvid gränden. Vet inte vilket nummer det har!



håll tummarna stenhårt

2010-05-13 @ 20:56:02
URL: http://royaltylove.blogg.se/
Postat av: Erica

Ah okej! Jo det gör vi! så de knakar!

2010-05-13 @ 22:47:32
Postat av: ingela

Jag vet något hus som står tomt!! Hör av dig till mig!

2010-05-14 @ 12:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0