Fikat i massor!

Imorse gick jag och barnen hem till Sanna på en kopp kaffe. Det var ett bra tag sedan sist och det var kul att uppdatera sig lite. Sanna är en underbar tjej och jag saknar den tiden då vi sågs jätte ofta tillsammans med våra stora barn. Huset håller på att renoveras och det kommer bli så fint då det blir klart.

Efter gickk vi upp till mormor en snabbis för att hälsa på. Där tryckte jag och Nora i oss kokt ägg med räkost på innan vi mötte upp syster och gick hem för att sätta på bryggaren till Pållan och mig.
Oliver hade växt en hel del och är en kopia av pappan sin. När de små pojkarna skulle sova så tog vi en promenad och Nora plockade blommor.

Annars har jag bakat snickerskakor här hemma som vi åt till kvällskaffet och Robin kom upp för att hämta några. Dom är otroligt goda men det räcker med en liten bit för dem är så söta.

Nu ska jag snart se TopModel!! Ha en FAB night.





Kommentarer
Postat av: Jana

Jag har helt glömt bort att svara på ditt inlägg om barnvakt! Jättegulligt av dig men ja kommer ihåg ditt inlägg där du skrev om att du hade skuldkänslor trots all tid du la ner på dina barn. Å därför känns det fel av mig att lämna över hugo till dig så du inte kan vara där för dina barn till 100%. Låter de dumt? Iaf så har ja å mannen pratat ikväll å bestämt att de bästa är nog att skola in honom på dagis 1mån tidigare trots allt. de är med blandade känslor kan ja säga! inget jag egentligen skulle vilja men de blir nog bäst så. Kram

2010-05-03 @ 21:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0