AAJJ!

Mjölkstockning igen! Hur mycket jag än pumpar och handpumpar så kommer det ingenting ur bröstet. Försökte få Eddie att ta det bröstet men han vägrar när jag har mjälkstockning.
Det gör ont och spänner, inte alls kul. Bröstet är dubbelt så stort som det andra. Fy fan!!

Tror det beror på att Eddie småsnuttar på mig om dagarna när han känner för att mysa i några sekunder innan han leker vidare.

Jaja. Barnen sover efter mycket lek och bus ute i trädgården och jag ska lägga mig för att se någon bra film. kommer somna innan filmen börjar bara!

Ha en bra kväll allihopa!

Kommentarer
Postat av: Anonym

kanske ska sluta amma. jag menar, han är ju ändå ett år nu! lite gammal för det nu! tycker det är rätt äckligt.

2010-05-21 @ 21:54:20
Postat av: Anonym

Tur att dina barn aldrig kommer gå på dagis/förskola. Hade blivit jobbigt för dig att vara med där hel dagarna så dom kan snutta på dina tuttar



Finns vatten om man är törstig också. Tänkte på Eddie

2010-05-22 @ 10:50:28
Postat av: becky

men shit'?? vad är det för kommentarer? Har folk inga liv. Trodde alla hade rätt att göra sina egna val utan att folk la sig i! Vill Linda amma sina barn så får hon väll det vare sig dom är 1 eller 7. Hennes liv och inte erat!

2010-05-22 @ 22:27:39
URL: http://becky84.bloggagratis.se
Postat av: Linn

Fy fan vad folk är larviga...hade hon inte ammat över huvudtaget så hade det väl varit synd om ungen för det! Sköt er själva?

2010-05-23 @ 09:03:15
Postat av: Sandra

Antar att de negativa kommentatorerna inte har barn, eller inte läst WHOs rekommendationer. Fortsätt amma, bra jobbat säger jag och inte det minsta äckligt! Helt normalt faktiskt att amma en ett-åring. Plus att bröstmjölk är 100ggr bättre än vatten!

Äckligt är det förresten med folk som inte kan sköta sitt eget och är elaka.

2010-05-24 @ 21:57:53
URL: http://mephala.blogg.se/
Postat av: Carol

Ja det var lite fåniga kommentarer ovan.

Bröstmjölk är ju nyttigare än vatten

2010-05-24 @ 22:06:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0