18 maj 22:51 2009




Älskade lille son. För ett år sedan fick jag hålla i dig för första gången i min famn och se in i dina ögon. Jag fick lukta på dig och känna hur din lilla hand knöt sig kring mitt finger. Du är den vackraste lille pojke jag någonsin sett och kärleken till dig är högre än livet. Hela natten sov du på mitt bröst och ljudet av mina andetag och hjärteslag fick dig lugn och gav dig trygghet.

När du var 12 timmar gammal fick du träffa den underbaraste och smartaste lilla tjej som jag känner. En tjej som lärt mig mycket om hur underbart livet kan vara. Hon lärde mig älska villkorslöst, helhjärtat och starkt.
Denne tjej är din syster som lite blygt kom in för att för första gången få träffa sin lillebror som hon så länge väntat på. Nora älskade dig redan innan du kom och förberedde din hemkomst långt innan dagen var inne.

Av henne kommer du lära dig mycket och hon kommer lära sig av dig. Tillsammans är vi en underbar och stark trio. En kärleksfull familj som alltid kommer sätta varandra i första hand.

Mina barn, ni ska veta att ni gör mig hel. Tack vare er ler jag bredare och större för var dag som går och det går inte en enda dag utan att jag ser på er och förundras vilka mirakel ni är.

Mamma älskar er!

Grattis på födelsedagen min prins!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag blir helt rörd när jag läser det du skrivit.

Du anar inte (eller jo, det gör du nog) hur mycket jag längtar efter min lilla bebis nu!

2010-05-19 @ 10:15:58
URL: http://johannaaurora.blogspot.com
Postat av: Pauline

Gud så fint skrivet! Det var så fint så det kom tårar! :)

2010-05-19 @ 11:32:42
URL: http://familjenlind.bloggplatsen.se
Postat av: Emma

Vilken söt liten prins Eddie på bilderna.

Kämpade oxå mot tårarna när jag läste, inget är vakrare än en mors kärlek till sina barn, och du sätter ord på en känsla som är svår att beskriva med ord.

Längtar efter barn och att få uppleva den känslan själv.



Kram

2010-05-19 @ 15:06:05
Postat av: Jana

De hoppas jag också. Har sett fram emot kalaset länge nu. du skrev verkligen fint, hoppas du sparar inlägg så dom kan läsa det om några år. kram

2010-05-19 @ 19:15:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0