Väntar på klädpaket!

Denna vecka ska lite kläder ifrån HM anlända. Jag har bestätt två linnen, jeansshorts, kjol, solglasögon, pyjamas till mig och barnen fick varsin jacka. Det gick bara på 1000 kr. Allt skulle inte komma denna vecka har jag för mig. Behöver nya kläder. Jag har enbart en byrålåda med kläder till mig själv. Kastade allt jag inte användt det sista året och det blev inte så ycket kvar.

Nora tar däremot upp två stora fulla byrålådor samt en ställning med alla klänningar. Hon har så det räckermen ändå kan jag inte låta bli att köpa mer. Det är ett stort intresse för mig, barnkläder, leksaker och inredning till dem. Läääängtar till jag får boende nu och kan börja inreda deras gemensamma rum dom ska få.

Svammel svammel. Idag blir det nog bullbak här i huset. Jag kommer väl bli priclig som bara den men doften gör det värt det! Nora älskar bullar och Robin är skit duktig på att baka dom säger alla. Vad vet jag? Har aldrig smakat dem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0