Telefontider och 100 fåglar.

Från nio till tolv satt jag och passade tider vid telefonen fför att olika provsvar skulle presenteras. Ännu inte allt som blivit klart men på Torsdag vet jag nog allt som behövs sägas för att jag ska veta hur denna sjukdom ska hanteras.

Nu på eftermiddagen så gick jag och barnen ut. Först till lekparken för att gunga och leka affär, sen ner till Länna för  att ge bröd till fåglarna. Dom svävade över oss medan vi satt på bryggan och kastade ut allt på isen. När vi sen stod 15 meter bort så kom det hundra fåglar och slogs om maten. Dom var så många och stora så jag blev lite rädd nästan.

Eddie rullar bra boll nu på golvet! Vi sitter tre stycken, han i mitten så vänder han sig till den som ber om bollen och rullar den sakta till oss. Han tycker också att det är kul att städa upp efter sig. Häller ut och plockar i. Gömma saker under andra grejer är också ett nöje, precis som att ställa sig överallt och gå med sin gåvagn. Stora killen nu!

Nej nu ska jag kolla runt på nätet lite innan jag ska ner till Slite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0