Sjuka var vi allihopa!

Natten till lördag vaknade min lilla sessa och spydde ner hela sin säng, klockan fem vaknade jag och sprang in på toan för att göra detsamma och bara en halvtimma efter så var det Eddies tur. Hu vad jag tycker synd om barnen när dom mår så. Hela förmiddagen låg vi och sov, inte förrän kl tolv kom jag upp. Vi sov lite till och från resten av dagen.

Igår var det lite bättre men jag var ännu helt slut i kroppen, Eddie och Nora verkade vara rätt pigga men väldigt trötta. Nora somnade sittandes i soffan vid fem och sov i närmare två timmar innan jag bar in henne i sängen. Eddie  bajsade lite extra men inget annat märktes.

Idag så är vi pigga men lite slöa bara. Var länge sedan jag var så här sjuk alltså. Stackars barnen.
Mamma och pappa har legat med, mamma har varit den som orkat stå på benen.

Nej slut på sjukbabbel. Kommer in senare och uppdaterar med roliga saker i stället....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0