Ris och tårta!


Imorse klockan nio ville Nora baka muffins och så blev det!!

Efter muffins, lite städning och lite lek så tog vi på oss regnkläder och gick ut i skogen för att plocka påskris till oss och mormor. När vi var dygnsura, riset plockat så gick vi  hem till mormor och morfar för att lämna deras ris och stannade ett tag hos min moster som bor under.

Väl hemma har vi badat, lekt och ätit gott. Jag har tryckt i mig en massa tårta.

Nej hörrni jag skriver kanske mer senare för nu börjar top model!!!




Kommentarer
Postat av: Emma

Muffins är gott :)

Jag brukar göra vanliga ljusa med citronsmak och så har jag i choklad bitar, fanns förut att köpa i påse små chokladbitar till bakning, men hittar dem inte längre så nästa gång får jag prova att hacka vanlig blockchoklad i små bitar och ha i, undrar hur det går.



Tårta är oxå gått så det förstår jag att tu proppat i dig, de brukar jag me göra när tillfälle ges ;)



Fina bilder på barnen.



Kram

2010-03-29 @ 22:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0