Riktiga kramar och frusna jordgubbar


Nu ligger jag och barnen i sängen och tittar på tv. Vi har idag varit på församlingshemmet en snabbis och pysslat lite. Nora hade bråttom hem för att cykla. Eddie med ;)

Jag hade telefontid med min läkare som kom med provsvar och jag lär ju få bli vegeterian eller vegan kanske. Får ju inte äta något alls. Som T skrev så innehåller allt man äter det som jag inte får äta.

Men jag skulle få tid hos en dietist så får vi se hur det kommer bli.

Nu på kvällen så har jag och Nora haft skönhetssalon och ätit frusna jordgubbar ed socker på. Jag har ätit något jag inte tål så jag ser ut som en prickigkorv. Hoppas jag kan sova i natt för klådan.

Vad har ni andra haft för er?



Kommentarer
Postat av: Emma

Hoppas det går bra med dietisten.

Ska själv få träffa dietist, psykologen ska skriva remiss.

Men de är ju av lite andra anledningar, men ska få hjälp med enkla näringsriktiga recept.



Kram

2010-03-19 @ 14:32:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0