Prover och stark medicin...

Var som sagt inne på lasarettet och tog nya prover i går. Dapson som medicinen heter som jag ska äta är väldigt stark och slår ut både röda och vita blodkroppar, vilket kan ge anemi och andra saker. Innan jag kan börja äta den så måste jag sluta amma Eddie. Han äter ju lite mat och jag försöker ge honom välling men han blir skogstokig om han inte får bröstet när han känner sig hungrig eller vill ha gosig närhet.

Under tiden skrev dom ut Tavegyl och två salvor till mig. Hon varnade mig för att jag kunde bli lite extra trött och känna mig lite dåsig av Tavegyl. Visst har jag gjort det idag. Skit trött och ögonen har inte hängt meed riktigt i svängarna. Frågan är om det bara är det första dagarna eller jämt?

Ja det var lite update från oss!!


Kommentarer
Postat av: Emma

Kanske är lite liknande ämnen i den medicinen du får som jag har, men jag har min medicin mot ångest, den heter Atarax ovh man behandlar även kloåda och nässelutslag med den vet jag och den kan också bli lite dåsig av, men jag blir det inte men det beror nog på att jag haft starkare mediciner förut så kroppen är väl van på ett annat sett, hade jag haft en högre dos hade jag nog med blivit dåsig.

Hoppas det hjälper bra med din medicin så du kan få slippa klådan och de röda prickarna du skrev om förut.



Kram

2010-03-06 @ 23:11:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0