Klickklack o näsblod!



Imorse mötte vi upp Jana och Hugo för att ta oss till musiken med barnen. Både Jana och jag klickade fram på de nästan helt torra vägarna med våra stövlar och solen värmde oss. Min lille son blödde näsblod helt plötsligt ock skrek i vagnen ner. Stackarn.

Hem gick vi med Linda Ebba och Viggo. Solen värmde ryggen gott och jag kände vårpirr i magen!

Har haft ont i huvudet och varit slö nu på eftermiddagen. Antar att det är medicinen som jag inte vant mig vid än.

Nora har nog haft en sakna morfar dag i dag för hon hoppade på honom direkt han kom hem. Dom var ute och lekte i nästan två timmar och väntade på glassbilen!

Nej nu ska jag beställa kort på barnen!

Kommentarer
Postat av: Pauline

Oliver tycker att Eddie har en snygg tröja på kortet sa han! :)

2010-03-10 @ 10:52:09
URL: http://familjenlind.bloggplatsen.se
Postat av: Emma

Vilken fin liten snögubbe-familj de var på kortet :)

Kram

2010-03-10 @ 17:12:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0