Joakim Strömwall.

Kl halv fem unefär kom han till mig och vi satte oss ner med ett glas vatten och började prata nästan genast.

1. Boende?
Han såg två flyttar för oss. Båda var till Visby. Första boendet skulle vara en bit utanför och rätt litet men fint. Den flytten såg han hända vid månadsskiftet april-maj, OM jag väljer att ta den. Efter ett halvår-år skulle vi flytta närmre city till ett större boende där vi skulle bo länge och trivas. Det skulle ligga nära skola och dagis så vi hade gångavstånd. Frågan är väl om det är Athene han såg eller om det kanske blir att vi väljer annat.

Det roliga är väl att efter vi pratat klart och stängd vägarna till andevärlden så kom vi in på lägenheter och det visade sig att han har en tvåa på Terra Nova som han vill hyra ut. Öppen planlösning och egen uteplats. Vi ska kolla på den på Fredag. Haha... så det kan bli. Lägenheten är ju liten men just nu så vill jag ha eget med barnen så det känns som om en stor lägenhet inte är så viktigt just nu.

2. Hemliga frågan där jag fick bekräftelse på det jag redan har trott. Me det kändes skönt att få det bekräftat.

3. Kärleken?
Han sa direkt att jag inte vill ha en man i mitt liv just nu och klarar mig utmärkt själv. Han sa att jag måste hitta tillbaka till mig själv innan jag hittar en ny. Han såg en flirt som var påväg men som inte skulle leda någon vart utan bara vara en kick för mitt självförtroende. 

4. Jobb, studier? Han svarade att han såg att jag skulle jobba i en butik av något slag men inte vad som såldes. Han sa också att han såg att jag kommer skriva mycket och att jag skulle se till att börja med en bok snart och öppna upp det intresset.

Ja så rullade det på och han sa att jag skulle börja jobba på mig själv för när han gick in i mig och öppnade vägarna in i min själ så blev han nedstämd och ledsen. Han kände att jag mådde skit och att allt förtroende för andra människor är som bortblåst. Därför ska jag börja träffa honom lite då och då för att rena min själv, bygga upp och göra den stark igen.

Resten är lite väl privat men timmen rullade iväg och det kändes som vi känt varandra hela livet!!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0