Imorgon smäller det!

Imorgon kl 16 kommer Joakim Strömwallhit för att först svara på ett par frågor jag har om min framtid. Om tex jobb och studier, boendet och annat som snurrar i huvudet just nu på mig.
Efter det så ska han kolla om det finns någon i andevärlden som vill oss något eller om vi har någon i det rum där jag och barnen sover i nu. Det är många som sovit här och många har känt något.

Ska bli kul. Har träffat och pratat med joakim ett par gånger förut och allt han sagt har stämt tidigare.

Någon som vill ha vägledning?? Jag har numret om ni vill ha! 

Kommentarer
Postat av: Emily

Jag skuööe gärna vilja veta tad tusan jag ska göra i höst.. plugga eller vad?? men de är alltid så dyrt med sånt där. hoppas du får några bra tips.

2010-03-23 @ 08:54:56
Postat av: linda

Det kostar 450 kr i timmen och 50 kr om man vill ha det inspelat på cd. Helt klart värt det! Om man tror på detta vill säga.

2010-03-23 @ 11:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0