Härligt pirr i kroppen!

Idag har hela familjen varit på en tripp i stan. ÖB, Rusta, Maxi och Gutegrillen. Efter allt detta så tog vi oss ut till Terranova och modistgatan för att kolla hur det såg ut! Fint område och lägenheten ser jätte bra ut. Markplan och hörnlägenhet med liten uteplats. Imorgon Får jag se hur den ser ut inuti och om jag och barnen verkligen kommer få plats i en liten tvåa. Men det känns rätt och jag längtar. Träffade Klara på Maxi som bor i samma område och har pojken på dagis, hon sa att dagiset var bra och området likaså.

Hyran ligger på 4700 kr så det skulle ju bli billigt att bo där.

Ola min morbror med familj bor bara 10 minuter gångväg bort ungefär, så skulle det vara något kan jag bara gå dit eller ringa efter hjälp. Det känns tryggt om jag har någon i närheten som jag känner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0