Hänt sen senast!?

Ja vi har gjort en massa saker sen senast tror jag. Vi har byggt kojor, lekt, pysslat, varit ute i fina vädret och haft picknick, cyklat, haft spasalong, ja you name it!!!

Eddie har ÄNTLIGEN  börjat äta annat än bröstet! ÄNTLIGEN. Det är inga stora mängder men vi är påväg!
Han har idag känt på sin första sand och suttit lekt med det! Det var lite spännande.

Orkar inte skriva mer just nu så slänger in lite bilder i stället!!!

Härliga våren är tillbaka och det pirrar gott i magen!



Kommentarer
Postat av: Emma

Vist är det härligt att våren kommit :)

Tänkte på en sak när jag såg att Nora hade solbrillor på sig på några kort, en liten tjej på min mosters jobb (dagis) sa en dag när de skulle gå ut att hon ville ha sina "solskensbrillor" på sig, härligt uttryck tycker jag :)

Kul att Eddie börjat äta annan mat än bara bröstet, måste vara skönt för dig även om jag förstår att det kan vara härligt att amma också.



Kram

2010-03-23 @ 22:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0