Gula kycklingar och trött son

Imorse tog vi oss ner till buset. Skulle egentligen möta upp Linda, signe och barnen men vi försov oss. Väl där nere gjorde Nora gula kycklingar med fjädrar av trolldeg och så lekte vi lite i köket och med dockorna. Sandra och Pållan kom också ner med barnen. Tillsammans med dem begav vi oss till vår brevlåda sen vidare till nya affärn (vad den nu heter). Eddie var så trött men vägrade luta sig bakåt. Resultatet var en sovande son med ansiktet framåtlutat i filten. Goa unge.

Doppresenten till Molle kom idag. En fin sparbössa i porslin med två svartvita bilder på honom och hans namn. Runt bilder och text var det bubblor i olika blå nyanser. Finns på extrafilm.se. Jätte fin var den men mindre än jag trodde. Även mina kort kom idag. Beställde 18 förstoringar på barnen i måttet 18x24. Dom ska upp på min nya fotovägg i min kommande fina lägenhet. 

Tråkigt nog så finns det ingen ledig lägenhet ute som jag har chans att få.

Jaja, babbel babbel. Har avbrutit mina studier idag för jag orkar inte med det nu när tablettena gör mig så trött. När jag lyckats sluta amma så börjar jag med annan behandling som jag hoppas inte ska göra mig lika trött.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0