God Kväll!

Idag har jag och Nora varit ute i det fina vädret och lekt kaniner, bergsklättrare och gungat hög fart. Det var så mycket snö på gården så jag fick skotta under gungorna för att kunna få plats med benen.

Eddie låg sjuk hela Söndagen. Han sov och sov med hög feber och kräktes på kvällen. Men nu är han frisk igen, förutom att han idag har varit väldigt svidig.
Klockan nio i morse var vi på BVC med honom för nio månaderskontroll och han fick självklart godkänt! Han hade inte gått upp så bra men inget on lade vikt på. Han väger nu 9250 och är 72 lång.

Imorgon ska jag in till hudkliniken för att ta prover och förhoppningsvis få något mot denna klåda. Det finns ett läkemedel som kallas Dapson men det vill dom inte skriva ut egentligen eftersom det är kraftiga biverkningar på dem. Men vi får se hur det blir i morgon och om dom har kommit på något annat.

Vad händer annars då? Det går bra att bo hemma men jag söker nytt i Visby hela tiden. Inte så lätt kan jag säga men känns onödigt att sätta sig i en lägenhet här i Slite när man vet att man vill in till stan och kanske kommer få flytta direkt igen då. Vi lider ingen nöd här hemma och jag får mycket avlastning men jag vill ha eget boende där man kan få vara bara "vi", jag och barnen.

Nej nu ska jag plugga som vanligt. Ha en fab night.




Kommentarer
Postat av: Jana

Bryggarn är alltid på så de är bara att komma förbi! =)

2010-03-04 @ 09:29:02
URL: http://jamisen.blogg.se/
Postat av: Jana

Förresten, vad kollar hon efter vid 9mån koll?

2010-03-05 @ 08:41:54
URL: http://jamisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0